Ruta Frédéric Mistral 1.4

Dia 3 de gener. Dia 4 de viatge.

Abans d’acomiadar-nos de Nimes anem al museu de zoologia, però abans anem a la cafeteria, quan l’Alícia veu que comencem a plegar ella agafa el seu gorrus i al sr. Xandri i ens espera a la porta del local.

A les 12 surt el tren que ens durà a Avignon, on en Fredy va estudiar al Liceu Dupuy i on actualment hi ha una escola pública amb el seu nom, si, també hi ha un pont molt típic de Saint Benézet i el Palau dels Papes, entre mil cosetes més- Com encara són festes nadalenques a l’antic hotel central que ara és un centre d’exposicions ens trobem un pessebre i a la plaça major un mercat nadalenc! Després anem sur le pont d’Avignon on y danse on y danse, sur le pont d’avignon jo faig un dibuix bufó!

Apuntu que al tren l’Alícia es va portar molt bé i que a França hi ha una mena de subcultura al voltant dels bastonets de cranc, en venen al súper com si fossin snacks i inclús n’hi ha replets a las fines herbes…

CIMG3484 CIMG3487 CIMG3490 CIMG3493 CIMG3500 CIMG3504 CIMG3505 CIMG3508 CIMG3512 CIMG3513 CIMG3524 CIMG3530 CIMG3534 CIMG3547